رویه های بازگرداندن کالا

نحوه بازگردانی کالا

وظیفه اصلی زیورآلات استرلینگ در مقابل اعتماد مشتریان محترم به این مجموعه بهبود تجربه خرید و ارائه سرویس‌های مربوطه به آن‌ها می‌باشد. در این راستا مجموعه زیورآلات استرلینگ موظف است تا کالای خریداری شده توسط مشتریان را در سلامت کامل و در راس زمان تعیین شده تحویل دهد. با توجه به اینکه جلب رضایت مشتری هدف نهایی این مجموعه می‌باشد و همچنین در راستای سیاست مشتری مداری، همواره نسبت به ارائه سرویس‌ و خدمات پس از فروش به تمامی مشتریان خود پایبند خواهد بود. 

 

شرایط بازگشت کالا

پس از خرید کالا توسط مشتری، وجود برخی از مسائل موجب بازگشت کالا توسط خریدار می‌شود. شرایط بازگشت کالا منوط به وجود یکی از موارد زیر است :

در صورت وجود ایراد در کالا

در این صورت کالا باید به دفتر فروشگاه اینترنتی زیورآلات استرلینگ بازگردانده شود. ایرادات حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت باید به زیورآلات استرلینگ اطلاع داده شوند. در صورتی که ایراد کالا ناشی از استفاده نادرست باشد قابل بازگردانی نیست.

در صورت مغایرت کالا با مشخصات درج شده در سایت

تمامی مشخصات فنی محصولات طبق اطلاعات دقیق ذکر شده توسط برند سازنده در سایت درج می‌شود. مشخصات اسمی محصولات در اینجا مورد بررسی قرار می‌گیرد و ملاک تشخیص معیارهای دقیق ذکرشده اسمی می‌باشد و لاغیر. در صورتی که مغایرت بدون باز کردن بسته بندی محصول قابل تشخیص باشد باید از باز کردن بسته بندی خودداری شود و دست نخورده بازگردانی شود. در صورتی که تشخیص مغایرت بدین شکل امکان پذیر نبوده است باید محصول شرایط نو بودن خود را دارا باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد. در این صورت نیز باید بسته بندی و جعبه محصول به همراه تمامی محتویات جعبه حاوی سفارش به طور کامل بازگردانی شوند. جعبه محصولات باید در شرایط سالم بازگردانی شود و هرگونه ایراد فیزیکی باعث از بین رفتن ضمانت تعویض می‌شود. بهتر است سفارشات در جعبه پستی ارسالی خود زیورآلات استرلینگ بازگردانی شوند و نکات امنیتی در بازگردانی سفارشات باید به دقت رعایت شود. در تمام حالات مغایرت باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از تحویل سفارش از طریق تلفن یا ایمیل به اطلاع داده شود. 

در صورت مغایرت سایز کالا

در این صورت کالا باید بدون کنده شدن برچسب و اتیکت و کاملا نو و استفاده نشده به زیورآلات استرلینگ بازگردانی شود. مشتری باید قبل از خرید راهنمای انتخاب سایز را به دقت مطالعه کند تا امکان رخداد مغایرت‌های احتمالی به کمترین مقدار برسد. 

در صورت مخدوش بودن بسته بندی پستی

در صورتی که بسته بندی اصلی کالا توسط اداره‌ی مرسولی مخدوش شود مشتری باید از تحویل گرفتن سفارش خودداری نماید و بسته را به همان شکل برگشت دهد. در صورتی که بسته بندی خود محصول دارای مشکل باشد باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به زیورآلات استرلینگ اطلاع داده شود و سفارش دست نخورده بازگردانی شود. 

در صورت انصراف از خرید توسط مشتری

در صورتی که کالا ارسال نشده باشد و امکان برگشت از خرید وجود داشته باشد سفارش قابل انصراف است و وجه پرداختی تا ۴۸ ساعت به حساب مشتری بازگردانی می‌شود. در صورتی که کالا ارسال شده باشد هزینه بازگشت کالا به عهده‌ مشتری می باشد. سفارش باز شده یا دست خورده قابلیت انصراف از خرید را دارا نیست. حق انصراف از خرید شامل کاربر مصرف کننده و به اصطلاح خرید تکی می‌شود و فاکتورهای عمده قابل بازگردانی نیستند.

هزینه‌های ارسال کالا

و در صورت تایید ایراد توسط کارشناسان زیورآلات استرلینگ ارسال کالا به مشتری بازگردانده می‌شود. هزینه‌ی بازگشت کالا فقط در صورت تشخیص ایراد توسط کارشناسان قابل بازگشت است. فقط در صورت ارسال با پست هزینه قابل عودت بوده .

روش رسیدگی به کالای مرجوعی 

کالای بازگردانده شده توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از تایید با کالای نو تعویض شده و برای مشتری ارسال می‌گردد. سفارشات در این مرحله قابل تعویض یا قابل انصراف نیستند. در صورت نوسان قیمت این تغییرات در فاکتور مشتری اعمال خواهند شد. تعویض کالا در صورت وجود امکان تعویض کالا برای زیورآلات استرلینگ انجام خواهد گرفت و در غیر این صورت سفارش قابل تغییر یا وجه پرداختی بنا به درخواست مشتری قابل عودت است. مدت زمان رسیدگی به کالای بازگشتی ۷۲ ساعت پس از رسیدن کالا به زیورآلات استرلینگ است.

 

 فروشگاه زیورآلات استرلینگ